2014. szeptember 15., hétfő

Nina Dobrev kiszáll? /NEM BIZTOS!/

Régebben azt lehetett olvasni, hogy Nina Dobrev nem nagyon örül Ian Somerhalder és Nikki Reed kapcsolatának. De most már ÁLLÍTÓLAG nem fogja megvárni a 6. évad végét és kifog szállni!
Pár oldalon olyan hírek voltak, hogy mostanában Ian és Nina nincsenek túl jó viszonyba. A napokban, pedig több stábtag is azt nyilatkozta, hogy Nina azt tervezi, hogy azonnali hatállyal kiszáll a TVD-ből, és még azt sem érdekli, hogy ezzel megszegi a szerződést, és nem mellesleg cserben hagyja a rajongóit. ÁLLÍTÓLAG Nina teljesen kivan borulva, hogy Nikki Reed mindennap meglátogatja Ian-t a forgatáson. Ráadásul több szemtanúnak is feltűnt, hogy Ian és Nikki sokszor órákra eltűnik Ian lakókocsijában, és ilyenkor félreérthetetlen hangokat lehet hallani. Nina, pedig ezt nem hajlandó elviselni, és ezért ÁLLÍTÓLAG már a producerekkel is beszélt, és most a menedzserével együtt azt próbálják elérni, hogy kiírják minél előbb a sorozatból.


- Ha engem kérdeztek, még a nyáron megrendezett San Diego-i Comic Con-on is látszott azért, hogy Ian és Nina között nem stimmel valami. 
- Meg olyat is olvastam,hogy, mikor egy másik Con-on volt Ian és Nina, akkor is elkísérte Nikki Ian-t. A Con után egy bárban voltak mind a hárman, de nagy ívbe kerülte Nina őket.
- Plusz én már nagyon régen nem láttam képet vagy olvastam, hogy Nina Atlantába lenne, amit furcsállottam is.
- HOGYHA EZ IGAZ, akkor én azért nagyon remélem, hogy Nina még nem lép ki és leforgatják a 6. évadot.


Ti mit gondoltok erről? Igaz?

1 megjegyzés:

  1. Hát remélem hogy nem igaz a hír.. Én elhiszem hogy Ninának nem lehet könnyű, de Iannek sem volt az amikor Nina mással volt együtt és ő nem csak 1 pasival volt azóta hogy szétmentek. Én nagyon csalódott leszek ha ez miatt tényleg kiszáll a sorozatból és cserben hagyja a rajongóit és a sorozatot.. De szerintem ez csak pletyka.. Reméljük a legjobbakat!

    VálaszTörlés